Работен поток за електронна поща

Работен поток на имейл

Използвайте работни потоци по имейл, за да уведомявате автоматично клиентите си за галериите си. Уведомете ги, когато галерията е онлайн, когато са добавили изображения в списъка си с желания, но все още не са поръчали, или когато наближава крайната дата на галерията. Дръжте клиентите си в течение и им напомняйте по имейл да не забравят любимите си изображения - така че да се възползват от възможността да купят вашите снимки.

Използвайте шаблон за работен поток на електронна поща

Меню на работния поток на електронната поща

За да създадете нов работен поток по имейл, отворете работния поток по имейл в панела за продажби. Наличен е шаблон, който можете да използвате. Щракването върху него ще покаже имейлите в рамките на този работен процес.

Шаблон на работния поток

За да създадете нов работен процес, като използвате този като шаблон, щракнете върху бутона Дублиране в дясната колона. След това ще трябва да дадете на дубликата ново заглавие и да щракнете върху Продължи. След това копието на шаблона, включително имейлите, ще се появи в менюто Работен поток на електронната поща, където можете да редактирате имейла според нуждите си.

Създаване на работен поток за електронна поща

За да създадете нов работен поток, щракнете върху бутона Add (Добавяне) от менюто Email Workflow (Работен поток на електронна поща) и въведете Title (Заглавие) за новия си работен поток на електронна поща, който ще бъде видим само за вас. Когато приключите, щракнете върху Продължи. Ще се появи ново празно меню на работния поток за електронна поща. В колона отдясно се показва информация за датата на последното запазване и функции като Delete (Изтриване) и Rename (Преименуване).

Празен работен поток за електронна поща

Създаване на имейл в работен поток

След като влезете в работния поток за имейли, щракнете върху Добави, за да създадете и конфигурирате имейла си.

Задействайте тригера: Изберете какво събитие ще задейства имейла. Възможностите са:

  • Добавено в списъка с желания: Имейл ще бъде изпратен въз основа на конфигурираните правила, когато клиент добави изображения в списъка си с желания.
  • Дата на фотосесията: Имейлите се изпращат в зависимост от датата на фотосесията и зададените правила и дни.
  • Начална дата на продажба: Имейлите се изпращат въз основа на началната дата на продажба на галерията.
  • Крайна дата на продажба: Имейлите се изпращат въз основа на крайната дата за продажба на галерията.
  • След регистрация: Имейл ще бъде изпратен веднага след като клиентът се регистрира. (зависи от това как сте го конфигурирали)
  • След поръчка: Имейлите ще бъдат задействани, когато бъде направена поръчка в съответствие със зададеното правило и дни.
  • Добавяне на продукт в кошницата за пазаруване: Имейлите ще бъдат задействани, когато даден продукт бъде добавен в кошницата за пазаруване, в съответствие с определените правила и дни.
  • Срокът на промоцията изтича: Имейл ще бъде изпратен в зависимост от датата на изтичане на промоцията.

Правило: Решете кога да изпратите имейла в зависимост от задействането. Можете да избирате от следните варианти: Незабавно, Дни преди или Дни след.
Дни: Посочете броя на дните, през които ще се прилага правилото. Например, ако тригерът е Започване на продажба, правилото е Дни след и въведете 3 дни, имейлът ще бъде изпратен 3 дни след началото на продажбата.
Време за изпращане: Посочете времето на изпращане на имейла.

Филтрирайте получателя: Тук можете да избирате между:

  • Всички, за да изпратите имейла на всички свои клиенти, независимо от тяхната поръчка.
  • Ordered (Поръчано), за да изпратите имейла само на клиенти, които са направили поръчка.
  • Not Ordered (Не е поръчано), за да изпратите имейла на клиенти, които все още не са направили поръчка.

Тема: Въведете темата на имейла.
Съобщение: Създайте тялото на вашия имейл. Можете да персонализирате стила на текста, да добавяте абзаци, връзки и изображения, както е необходимо.
Изпратете тестово електронно писмо: Преди да финализирате, изпратете тестово електронно писмо, за да проверите външния вид и усещането и да направите необходимите корекции, за да сте сигурни, че резултатът отговаря на очакванията ви.
Пример за работен поток на имейл

След като конфигурирате, щракнете върху Запазване. Новият ви имейл ще се появи в менюто на създадения от вас работен поток на имейла, показвайки основните правила за бърз преглед. Можете да добавяте толкова имейли, колкото ви е необходимо.

Работен поток на имейл в училище

Ако трябва да направите промени в имейла, щракнете върху иконата на гаечен ключ, за да отворите менюто Редактиране на имейл. Оттук можете също да изтриете имейла, като щракнете върху бутона за кошче в горния десен ъгъл.

Използване на работния поток на имейл

За да активирате имейл работен поток в галерия или QR галерия, отидете в менюто Галерии и отворете Настройки на галерията на желаната галерия.

Настройки на галерията

В рамките на Настройките на галерията намерете и изберете предпочитания от вас работен поток от полето Работен поток по имейл. Щракнете върху Запази, за да запазите промените. След като бъдат конфигурирани, клиентите, които се регистрират във вашата галерия, автоматично ще получават имейл шаблона от избрания работен поток.

Добавяне на имейли към активен работен процес

Можете да добавяте имейли към активен работен процес. Тези имейли обаче няма да бъдат изпратени със задна дата. Те ще бъдат използвани само за бъдещи събития. Например, ако галерията е все още онлайн в продължение на 10 дни и сте задали имейл, който да се изпрати 7 дни преди края на продажбата, той ще бъде изпратен по план, ако е създаден преди изтичането на 7-те дни. Ако обаче добавите имейла 5 дни преди края на продажбата, той няма да бъде изпратен.

Регистрации на нови потребители след стартиране на работния процес

Когато работният поток от имейли е активен и нов клиент се регистрира в галерията, той ще получава имейли само от този момент нататък. Имейли със задна дата няма да бъдат изпращани. Например, ако галерията е била онлайн и клиент се регистрира след стартирането на работния процес, той няма да получава известия за минали събития, например кога са били публикувани изображенията. Ако обаче работният процес включва имейл, който трябва да бъде изпратен 7 дни преди края на продажбата, и клиентът се регистрира преди изтичането на този 7-дневен срок, той ще получи този имейл по график.

 

Вашите езикови настройки не съответстват на езика на този уебсайт. Моля, изберете:

Вашите езикови настройки не съответстват на езика на този уебсайт. Моля, изберете: