Отстраняване на неизправности в уеб магазина

Отстраняване на неизправности в уеб магазина

Понякога могат да възникнат проблеми в уеб браузъра или да се появи съобщение за грешка. За такива случаи сме създали ръководство за отстраняване на проблеми стъпка по стъпка, което можете да използвате, за да се опитате да отстраните проблема.

Проблеми с интернет връзката

Стабилната, бърза и постоянна интернет връзка е от решаващо значение. Ако връзката ви е нестабилна, могат да възникнат различни проблеми. Възможните причини включват:

  • Слаб Wi-Fi сигнал, дължащ се на разстоянието до маршрутизатора или на смущения от други радиосигнали.
  • Технически проблеми с маршрутизатора или интернет услугата.
  • Нестабилни или бавни мобилни интернет връзки. Ако е възможно, използвайте Wi-Fi вместо мобилни данни.
  • Бавни обществени или безплатни мрежи (хотелски мрежи, райони със слаб сигнал).
  • Повредени или нискокачествени интернет кабели.

Уверете се, че връзката ви е стабилна и силна, тъй като уеб магазинът не може да функционира офлайн.

Бавна реакция или проблеми с дисплея

Ако уеб магазинът реагира бавно, виси или се показва неправилно, опитайте следните стъпки:

  1. Запазете проекта си в профила си.
  2. Изчистете кеша и бисквитките на браузъра си.
  3. Проверете за софтуерни актуализации за вашия браузър и операционна система.
  4. Затворете браузъра и всички програми, след което рестартирайте компютъра си.
  5. Сканирайте за зловреден софтуер и деактивирайте всички разширения на браузъра.
  6. Използвайте основен браузър като Google Chrome, Apple Safari, Mozilla Firefox или Microsoft Edge.

След като завършите тези стъпки, проверете дали проблемът продължава, като опитате с друг браузър или устройство.

Не се зареждат изображения/функции на уебсайта и менюто ("счупени изображения")

"Счупените изображения" обикновено показват, че софтуер, защитна стена или маршрутизатор блокира определени връзки. За да отстраните проблема:

  1. Свържете се с различни устройства в същата мрежа и опитайте с други мрежи (например мобилни данни срещу Wi-Fi).
  2. Ако проблемът възниква само на едно устройство, съсредоточете се върху отстраняването на неизправностите на това устройство.
  3. Ако проблемът засяга всички устройства в една и съща мрежа, но не и други, причината може да е в настройката на маршрутизатора, доставчика на интернет услуги или администратора на мрежата.

Проверете настройките на защитната стена или се свържете с доставчика на интернет услуги или мрежовия администратор за съдействие.

Невъзможност за преминаване към плащане или плащане на каса

Ако не можете да продължите с плащането или проверката, защото Платете сега или Поръчайте сега бутоните са неактивни, това може да означава проблем с елементите в количката или с информацията, която сте въвели. Проверете следното:

  1. Уверете се, че за нито един от елементите не се показват червени предупреждения като "Project invalid" (Проектът е невалиден), "Review project" (Преглед на проекта) или "No longer available" (Вече не е наличен). Редактирайте проекта, за да разрешите тези проблеми.
  2. Проверете дали всички въведени данни (име, адрес, имейл, код на ваучера) са верни. Премахнете всички ненужни интервали или специални символи.
  3. Ако полето за код на ваучера е червено, изтрийте кода и щракнете върху Изкупуване на с празно поле.
  4. Уверете се, че адресът е верен, особено ако системата не е могла да го провери. Ако е необходимо, използвайте алтернативни формати на адреса или използвайте предложения от системата адрес. Добавете всякаква допълнителна информация в полето Допълнителна информация за адреса поле.

Качените PDF файлове не се вписват правилно на корицата/страниците на фотокнигата

Уверете се, че PDF файловете ви отговарят на правилните размери, както е посочено в Професионалната зона. Използвайте предоставените шаблони и проверете два пъти дали сте избрали правилните свойства на статията, като например материал на корицата и вид хартия, които влияят на размера на корицата.

Все още изпитвате проблеми?

Ако проблемът продължава, опитайте да влезете в уеб магазина от друго устройство (лаптоп, таблет, мобилен телефон). Ако проблемът не се прояви на друго устройство, той може да е специфичен за първоначалното ви устройство или браузър. Не забравяйте, че като алтернатива можете да изтеглите и нашия софтуер за настолни компютри.

Ако все още имате нужда от помощ, свържете се с нашия екип за поддръжка, като предоставите следните данни:

  • Опишете стъпките, довели до проблема или съобщението за грешка.
  • Снимки на цял екран или кратко видео на проблема.
  • Името и версията на операционната ви система и уеб браузъра.

Тази информация ще ни помогне да проучим и разрешим проблема ви по-ефективно. Благодарим ви, че предоставихте тази информация.

 

Вашите езикови настройки не съответстват на езика на този уебсайт. Моля, изберете:

Вашите езикови настройки не съответстват на езика на този уебсайт. Моля, изберете: